Mâini

Îmi amintesc de vremea copilăriei când eram nespus de nerăbdătoare ca mâinile mele să arate ca ale unei lady: subţiri, cu o piele alintată de o cremă aromată, cu degete graţioase şi pline de farmec şi cu unghii lungi.

Deşi degetele mele erau deja lungi (studiind pianul doi ani şi dobândind genele unor oameni cu mâini frumoase), totuşi îmi dădeam seama că mâinile mele trebuiau să se “maturizeze”, deci eram în aşteptare.

Mi se părea fabuloasă această transformare a mâinilor de fetiţă în mâini de domnişoară. Această pereche de fluturi care era aşteptată să părăsească degrabă coconul copilăriei, aceste noi mâini care par să cuprindă cunoştinţa tandreţei, a artei frumosului şi a gesturilor, însfârşit le-au schimbat pe cele vechi în amintire. Azi, mâinile mele văd totul şi mângâie orizontul.

PS: Mai aşteptaţi puţin, vă rog! Articolul-surpriză este pe drum.

35 thoughts on “Mâini

  1. Dincolo de marturisirea ta cum ca mainile tale de-acum “au dobandit genele unor oameni cu miini frumoase” este o incantare sa afli o frumusete care doare, a exprimarii tale elegante, cizelate, dar gingase si emotionante totodata rpin puterea de anticipa desavarsirea la capat de…metamorfozare a coconului…
    Astfel,
    “Această pereche de fluturi care era aşteptată să părăsească degrabă coconul copilăriei, aceste noi mâini care par să cuprindă cunoştinţa tandreţei, a artei frumosului şi a gesturilor, însfârşit le-au schimbat pe cele vechi în amintire. Azi, mâinile mele văd totul şi mângâie orizontul.”

    Si cand te gandesti ca intreg orizontl odihnind intre doua lacrimi ale zenitului, poate fi imbratisat de puritatea zburdalnica a celor doi fluturi…Acum chiar ca arata ca ale unei adevarate…lady, gratioase, dragalase si raspandind inca (pentru cata vreme oare ?) parfumul suav al inocentei copilariei !
    Caci, vad minunata Lady, ca inca te-nsoteste copilaria cu toate amintirile ei, care mai de care mai stralucind de puritate si frumos !

  2. Mainile, ca mainile,atingerea lor e totul: fiorul iubirii nemarturisite, al dorintei neostoite.
    Cred ca asta, ai vrut sa spui:”Mi se părea fabuloasă această transformare a mâinilor de fetiţă în mâini de domnişoară”, Rarissima!
    Madi si Onu

  3. Pingback: Time .. I need more time…. « androxa

  4. Pingback: Viata e frumoasa… « lunapatrata

  5. eu nu pot intelege dorinta de/a avea maini elegante. ma bucur pentru tine ca le ai astfel si ma bucur ca te simti implinita cu ele, astfel. eu sunt o femeie cu maini mici ca de copil, fara unghii lungi… si sunt fericita. si n/am visat niciodata sa fiu altfel.
    bine ca fiecare are ce … are nevoie.

    • Transpira aici o…”fericita” incercare de a spune ca…”dragostea nu se poarta necuviincios…”, chiar si cand o imbraci in niste pretentioase expresii “soft” care totusi zgaraie, mai mult decat niste unghii…
      Nu despre unghii “la purtator” este vorba aici, ci despre o poza semnificativa postata pe…post de avatar la aceasta tema.
      Implinirea autoarei acestei teme se vede cu ochiul liber si din inocenta postarii si…tot fara zgaraieturi…
      Nu este un concurs despre cine, cum si cat este de implinit sau fericit in felul lui si “dupa intelepciunea data lui”. Este doar o pasiune de estet, de om cu simtul, cu gustul frumosului, exprimata in cuvinte frumoase, poetice. Si asta este o arta pe care n-o stapaneste oricine !
      In rest, toate bune si frumoase…; “totul este curat pentru cel ce este curat…”

  6. Pingback: Nec spe, nec metu | Per aspera ad astra

  7. Pingback: Albert Joseph Moore (4 septembrie 1841 – 25 septembrie 1893), pictor englez « my heart to your heart

  8. Pingback: Ancheta – 2 « Ioan Usca

  9. Pingback: 36… « MesterulManole's Weblog

  10. Pingback: life in pictures 3 -Nothing | Rokssana's Blog

  11. Niciodata nu mi-am ingrijit unghiile mai mult decat taiatul unghiilor, insa manile mele chiar imi plac :))) Adevarat…mainile spun multe despre oameni.

  12. Pingback: Sic transit gloria mundi: amintiţi‑vă de noi! « Marin Toma's Blog

    • @gabriela
      Inteleg ca ai studiat pianul doi ani… Ti-a placut? Ascultam Concertul pentru pian si orchestra, Op.54 de Schumann in interpretarea lui Dinu Lipatti. Orchestra, sub bagheta lui Herbert von Karajan:

      Sper sa-ti placa si tie… :)

  13. Pingback: Rebrenduire | Caius

  14. Pingback: Anexă la o fotografie (pentru mârtanul din viaţa mea) « VeroVers

  15. Pingback: Ajutor!!! « Link-Ping

  16. Pingback: Autohipnoza XXV | innerspacejournal

  17. Pingback: Ruşinică!!! | VERONICISME

  18. Pingback: 59 de principii ale profesorului de succes | innerspacejournal

  19. Pingback: Fulguraţii | Gabriela Savitsky

  20. Pingback: Sarea, necazurile și suferința » Blogu' unui Gând licitat -

  21. Pingback: Interpreți români de muzică ușoara ai anilor ’60 – ’80 | Blogul lui Nea Costache

  22. Pingback: Miercurea fără cuvinte -doar cu silabe: dialog în pamperși | Blogul lui Nea Costache

  23. Pingback: Poveste de vis (47) « Teo Negură – Trafic cu hituri

Lasă un răspuns

